Lehota na vybavenie reklamácie

  • Podľa zákona je doba na vybavenie reklamácie 30 dní. My sa snažíme reklamácia vybaviť okamžite, nepozději však do 14 dní.
  • Reklamovaný tovar sa snažíme opraviť, ak to nie je možné, vymeníme za nové.
  • Ak príde pri reklamácii k vrátenie peňazí posielame späť na účet zákazníka.
  • Peniaze neposielame poštovou poukážkou.

Záruka, Záručný listy

  • Zo zákona máte nárok na 2-ročnú záručnú lehotu.
  • Záručná doba beží od prevzatia tovaru.
  • Do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamácie tovaru až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovar prevziať.
  • Ak dôjde k výmene tovaru za nový alebo k výmene súčiastky, na ktorú je poskytnutá záruka, začína plynúť záručná doba znova od začiatku, od prevzatia nového tovaru (príp. Od prevzatia tovaru s novou súčiastkou).
  • Na darčeky k tovaru nemožno vyššie uvedené uplatniť.
  • Spolu s tovarom Vám bude doručený paragon (Faktúra pre veľkoobchod), ktorý slúži ako doklad k prípadnej reklamácii.
  • Rekalamace sa vzťahuje na mechanické vady (ulomené zapínanie, vypadnuté kamienky)
  • Tovar k rekalamci s kópiu paragóne (Faktúry) pošlite na adresu: Buhumil Pfleger, Tulipánové 6, 74707 Opava, Česká republika

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi Vám poradíme.